پست ثابت
پست ثابت

 

من و تو

در دشتی

و آسمانی پر از ستاره…

اگه دلمون بخواد

میتونیم خودمون رو

از تموم دنیا پنهان کنیم.

و من برای اینکار فقط به دست هات نیاز دارم

و همینطور قلبت

بیا آزاد باشیم و خودمون رو

از همه‌ی چیزها فارغ کنیم و فرار کنیم.

فقط من و تو…

یک بار دیگه…

رو به روی هم ایستادیم

چهره در چهره‌ی هم

چه توی نور

چه توی ظلمت

خواهیم درخشید.

کسی پیش ما نیست و ما تنهای تنهای تنها هستیم

تمام دل مشغولی‌هایت رو بردار و پشت سر بگذار

امشب من تو رو به جایی می‌برم که فقط خودم و خودت میدونیم

●▬▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

ممنون که در جشن عروسی ما شرکت میکنید^^

بعد از مدت ها بالاخره این روز رسید

روز عشق ما♥

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1396 ] [ 15:34 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts